Goda grannar

Vi blev "hastigt och lustigt" bjudna till våra grannar K & E på middag idag.
Mycket trevligt och mycket gott att äta och dricka.
=)

Som ni säkert märkt så bor vi i Sveriges trevligaste by!!!
;)

1 sweetmama:

skriven

Nu har jag testat lite med mina stegräknare. Tror nog jag väljer den rosa. Bekvämt med en som hänger runt halsen ;o)

2 Mormormu:

skriven

Ja, det måste ni göra! Om alla byar vore så...

(inte för att jag ska klaga)



Kramar!

3 kats:

skriven

Ja ni verkar ha då kanon trevligt...finns det hus till salu? fniss

Men vilken bok... synd att jag har så svårt att komma tillskott att läsa... Alfta är ju nästgårds för mig...



Men är Flisan efter "Faxen", det har jag inte fattat... det kommer nog att gå bra... med rätt tränare så.. jaghar pratat med många faxeavkommor... de har en skalle som inte är av denna värld... men alla klarar inte av dom...



må så gott

4 Synne:

skriven

Det är alltid trevligt med grannar så där...

Här har vi bra och goa grannar med. Det är guld värt.

Kramen på dig.

Kommentera här: