Annonsera?



A har Sveriges sämsta morgonhumör och ibland är även mitt morgonhumör dåligt och då ryker vi ihop.
I morse blev de så.
Nu funderar jag allvarligt på att sätta ut en annons och sälja honom på Blocket!!!

Tror jag tar en promenad till min granne A och pratar av mig lite...hon kanske är sur på sin gubbe också...då kan det bli ett riktigt bra samtal!!!
;)

Uppdatering: Har pratat av mig hos grannen...behåller nog gubben ett tag till.
=)

1 Mormormu:

skriven

Tycker det låter som ni har ett sunt och bra förhållande, lite bråk emellanåt rensar bara lite skit, och så blir det försoning efteråt ;-)

Tänk vad trist det vore att leva med någon mjäkig som bara håller med och som aldrig reagerar på någonting! (Typ Ullareds Morgan Hua)!

Näe, behåll du A, han verkar verkar vara av den exlusiva lilla skara BRA män!

Och tro mig, gräset är då inte grönare någon annanstans...



Kramar!!

2 Carina:

skriven

Annars har de gratis annonsering på tradera nu också, ett litet tips bara ;-)

3 Eva Å:

skriven

Förnuftigt beslut! Jag tycker A är kanon!!

4 Camilliondollar Baby:

skriven

Jobbig morgon där...



Kram

Kommentera här: