Min lördag

Vilket väder det var igår!!
Fick riktiga vårkänslor.
=)



Blev en promenad i det vackra vädret med E och hennes barnbarn.
Allt blir så fantastiskt vackert när solen skiner och särskilt nu när det finns mängder med kritvit vacker snö överallt.

Efter middagen åkte vi över till våra grannar A & P.
Såg melodifestivalen, drack vin och smaskade godsaker.
Det är nog inte så konstigt att jag går upp det jag lyckats gå ner i vikt under veckan när det blir helg...
Men det ska ju vara "gött att leva annars kan det kvitta".

Vädret idag ser ut att bli lika vackert, här droppar det redan från taken.

A har åkt iväg för att eventuellt köpa en snöskoter...kanske blir det en skotertur i eftermiddag.




1 Lillaviola:

skriven

Tänk vad lite sol kan göra med människan=)

Hoppas du får en fortsatt bra dag! Kram Viola

2 sweetmama:

skriven

Här droppar det också från taken idag och jag tror solen försöker kämpa sig fram genom det grå täcket.

Härligt det finns hopp om vår !!!

3 Synnöve:

skriven

Låter som en toppenlördag det där.



Även här skiner solen idag.

Det var 17 minus när jag kom ner. Vi tog en skön promenad iallafall. Nu känner man sig pigg och friks. Tänk att en stund ute gör sånt underverk.



Blev det någon skoter?

4 Ann Catrine:

skriven

Vilken dag för en scotertur!

Olle tog en tur till Kovland, 4 grabbar på varsin maskin, det var tur det, för de körde fast säkert 20 ggr sa de. Djupsnö...



Kramar!!



Kommentera här: