Klick, klick, klick...




...shoppat och klart!

Enkelt och bekvämt att nätshoppa, speciellt när man har en gubbe som verkligen hatar att springa i affärer.
Belönade såklart mig själv också efter en ansträngande shopping-runda åt A.

;)

1 sweetmama:

skriven

Nätshopping är så bekvämt. Jag gillar att gå i butiker men i det här snöovädret vill man ju slippa ge sig ut. Då är nätshopping ett bra alternativ ;o)

2 Lena:

skriven

Önskar en trevlig helg!



Kram Lena

3 Ann Catrine:

skriven

Nu har jag gjort som du sa, lagt mig på soffan! Bilderna googlar jag fram och stjäl fräckt(om de inte kommer ifrån någon blogg, för då rör jag dem inte)! Har tänkt fråga dig det samma! Var hittar du alla fina/roliga bilder!?



Ha en riktigt mysig kväll (men vi kanske ses mer under kvällen, vem vet...)

4 Gabbi:

skriven

Hahahha...I love "klick-shopping" to....

5 Synnöve:

skriven

Enkelt att allt kan göra smed ett klick....

Hoppas det blir bra när de kommer sen.

Klems.

Kommentera här: