I valet och kvalet





eller




Eftersom jag inte börjar jobba förrän 20.45 i kväll så antar jag att jag inte kommer undan dammsugningen hur jag än beter mig.
Men jag börjar med en promenad i alla fall.
Har jag tur så kanske någon ser mig och ropar in mig på en fika.

;)

1 Mormormu:

skriven

Du går möjligtvis inte runt Granlo?!

Glöm inte att du måste hinna vila lite också innan jobbet...



Kramar

2 Åsa:

skriven

Själv nöter jag på soffan i dag igen!



Ha en fin dag! =)

3 aleeekz - tävlingar pågår:

skriven

Hallå hallå :)

smyger mig in och hör ifall du mår bra:)

tänkte även berätta att jag har två tävlinger på min blogg om två underbara smycken. och om ingen tävling intresserar dig så ber jag om ursäkt för denna kommentar :).



http://voffsen.blogg.se/2010/january/-tavling-fran-smycken-with-love.html (avslutas idag tisdag)



http://voffsen.blogg.se/2010/january/-tavling-fran-nilema-design.html (avslutas imorgon onsdag)



Ha en underbar dag <3

4 Nilla:

skriven

Hej du

Strunt i dammsugningen låter mysigare med en promenad

5 sweetmama:

skriven

Ha ha skrattade när jag såg dammsugarbilden. Påminner om min dammsugare här hemma.

6 my:

skriven

Hihi ja dammsugningen försvinner ju inte av sig själv, men roligare med promenad och fika absolut!

7 Synnöve:

skriven

En skön promenad är aldrig fel. Sen kan man ta en vals med snabeldraken.

Det ska jag göra här med. Den väntar på mig i hallen....



Ingen promenad idag. Har varit ute och skottat snö, hämtat posten och gått med soppåsarna. Pulsat i 40 cm snö. Snöstorm har drabbat oss här. Skönt att vara inne då, men vill ju ut och gå...



Ha det gott nu.

Kramen Synnöve.

Kommentera här: