Belöning...

...tycker jag att jag är värd efter en ansträngande arbetsdag med många och långa diskussioner.



1 sweetmama:

skriven

Åååååh vad hon suktas. Jag har ju inget sånt hemma annars hade jag ropat skål ! Får bli i morgon kväll ;o)

2 Camilliondollar Baby:

skriven

Drack upp den sista slurken jag hade kvar i en rödvinsflaska sen förra helgen.



Njut du ordentligt, det är du värd.



Kram

3 Sussi:

skriven

MMMmmmmmm....gott det där! Jag vill åxå ha...fasst då somnar jag ofelbart, och omedelbart!! Ha,ha,ha

4 Ann Catrine:

skriven

Chokladen funkar, men vinet tillsammans med 6 st Citodon?! Näe, måste nog avstå tyvärr..

Men skål på dig ändå gumman! Och stor kram!

(S hälsar så gott)

5 Synnöve:

skriven

Ja man måste få ge sig en belöning ibland.

Helt rätt.

Vad dricker du för vin?

Kramen.

Kommentera här: