Vi har blivit så morgontrötta...

...nu på semestern både jag och A.
Ligger i sängen framåt 9-tiden och det är inte vanligt när det gäller oss.
Gäller att vända tillbaka dygnet innan det är dags att börja jobba sen igen.

Var och besökte en kvinna igår som har mysk-ankor i helt andra färger än dom vi har.





Om ett par veckor ska hon komma och titta på mina ällingar.
Förhoppningsvis blir det lite byteshandel.

På vägen hem stannade jag till hos L & L där A redan var på plats för att hjälpa till att lasta av hö.
Efter att ha hjälp till med hästarna där en stund så blev det lite vin och surr på deras altan.
Har man semester så har man.
;)

På kvällen jobbade jag och A på lite med ank-gården.
Bilder kommer på det projektet så småningom.
Avslutade sedan kvällen i tv-soffan med en härlig kantarell-macka och ett avsnitt av Morden i Midsomer.



Det är underbart med semester!
=)



1 Ann Catrine:

skriven

Se där ja!

Ni börjar närma er min dygnsrytm ;-)

Ligga halva dan, lite tonårsliv liksom...



När jag pratar om dig säger Emma, när ska vi egentligen åka och titta på alla hennes djur?

Men först ska vi ju ses på tisdag!!

Åker gärna med dig ifrån stan om det passar dig...



Ha den allra bästa torsdagen man kan ha gummelumman!



Kramen!

2 kats:

skriven

SÅååå mkt att läsa ikapp... :D

Ha det så gott på semestern.

3 SOFFIE:

skriven

jag ställer klockan så vi kommer upp senast halv 9 men visst är det skönt att inte ha tider att passa,usch jag börjar jobba på måndag känns trist att veta att sommaren snart är slut,

ha det gött å va söta de är dina ankor

4 Evelina:

skriven

Åh, har du hittat kantareller! Det är sååå gott med kantarellstuvning på varm macka!!

Kommentera här: