Min söndag...



...började i ett väldigt lugnt tempo.
Sovmorgon och låg sen kvar och läste en stund också.
Jag har t o m haft en eftermiddags-siesta.
Skönt som sjutton var det.

Piggnade i alla fall till under eftermiddagen och stökade på här hemma.
Avslutade dagen med en tur till svampskogen och vi har äntligen hittat ett riktigt bra ställe.
=)

A vill inte plocka svamp, men han är snäll och hänger med och kollar mig så jag inte går vilse.
Han brukar få tuta med bilen så jag hittar rätt riktning.
När jag letar svamp så försvinner både tid och rum och då är det lätt att virra bort sig.




Plockade korgen full.
=)



På väg hem från skogen så stannade vi till hos våra grannar A & P.
Delade med mig av dagens fynd till A som verkligen älskar att gå i svampskogen men som tyvärr inte kommer ut själv i skogen nu efter den misslyckade operationen och benamputationen.
Livet kan verkligen förändras på en sekund...både till det bättre och till det sämre.





1 Hypofysen:

skriven

Jösses vad kantareller! Dom ser väldigt fina ut också. Jag har aldrig hittat nåt ställe..hittade EN kantarell en gång...

2 Ann Catrine:

skriven

Det får en verkligen att stanna till för att försöka uppskatta enkla saker som man bara tar för givet!

Du är en riktig kompis du, som delar med dig av guldet!

Gulligt av A att sitta och tuta efter sin köra Ejmis, det är kärlek det ;-)

3 Åsa:

skriven

Tänk... det ser så underbart ut! Men ändå blir jag bara rastlös om jag försöker mig på att plocka svamp. Tur mina föräldrar plockar så mycket mer än de själva behöver! =)

kram o ha en bra dag!

4 Lotta från Småland:

skriven

Vad tragiskt att bli så begränsad. Ska hon få protes?

Det finns otroligt mycket svamp i skogen nu!

5 Sigurdragne:

skriven

Hi, nice site! Keep up the good work!

Kommentera här: