Det är som ett gift...

...det här med att plocka svamp.
Så otroligt roligt!!!
Idag hittade vi en "ny" skog full med gula kantareller.
=)

Får se om jag kan hålla mig fram till trattis-säsongen nu eller om det blir en tur till i jakten på skogens gula guld.





1 Åsa:

skriven

Å, vad underbart! Kantareller som är såååå gott!!

2 maria:

skriven

Goa vackra kantareller :)



Hoppas du får en njutningsfull helg fina du :)

Kramen

3 Sandra:

skriven

Vad gör du me all svamp igentligen?!Såååå avundsjuk! :(

4 Ann Catrine:

skriven

Bjuder du på en macka om jag kommer?!



Messar dig om Svartvik inte får missas!

Det är ju både lördag och söndag.. du kan väl inte titta på hästar hela helgen väl?!



Kram

5 Hypofysen:

skriven

Önskar jag visste var jag kunde leta svamp. Lite rädd att gå bort mig..

6 HannahSthlm/Johanna Törnqvist:

skriven

Fina bilder!:-)



Vad roligt att du är med i min Isadora Graffiti-Nails Tävling!

Vinnaren presenteras Söndag lr Måndag!



Kram & Good Luck

7 my:

skriven

Guld kan man kalla det ,gu så gott! Kram

8 Lotta från Småland:

skriven

Jag saknar svamprundorna vid mitt föräldrahem! Sen stormen Gudrun är skogen nerblåst och de flesta svampställena är borta. :-(

Men visst är det beroendeframkallande att leta svamp! Man lufsar runt och hinner tänka på både det ena och det andra...

9 Hypofysen:

skriven

Ja, det var riktigt smart :). Skulle sambon följa med så vill han visserligen inte sitta kvar i bilen.. Idag ringde jag o sa var jag var ifall att jag skulle försvinna ;)

Kommentera här: