Min lördag

Eftersom det blev en mycket tidig kväll för mig igår så vaknade jag utsövd redan vid 06.30.
Låg kvar i sängen en timme och läste innan det var dags att kliva upp och stöka undan morgonens sysslor här hemma.
Sen styrde jag kosan mot stan.
Först blev det ett snabbt stopp på Blåbergets recykling och självklart hittade jag något att köpa där, det blev en hylla och ett nyckelskåp.
Åkte sen snabbt vidare för att träffa MormorMu.
Vi har tillbringat dagen på Vårmässan.
=)
Blev inte så mycket shoppat där idag men ett par nagellack hittade jag i alla fall.



Och en massa trevlig läsning.



Sen passade jag på att samla på mig en massa information inför sommaren.
Det finns en massa trevligt att göra utan att åka långt.
Det verkar som om jag får lägga till en sjätte semestervecka för att hinna med allt trevligt.
;)



Självklart blev det också tid för "mat och prat".
Nu ska almanackan fram för att planera in nästa träff...nu är det dags för en LOPPISRUNDA!!!



Tack för en trevlig dag MormorMu!!

När jag kom hem hann jag bara innanför dörren så ringde våra grannar L & L för att höra om vi kunde komma över och hjälpa till med att lasta av ett hölass.



Självklart kunde vi det!
Belöningen efter arbetet blev lite vin och trevligt prat i eftermiddagssolen.
=)

Jag är väldigt nöjd med min lördag!






1 Ann Catrine:

skriven

Tack för en toppentrevlig dag! Nu har jag laddat upp med alla nya tidskrifter, vet inte var jag ska börja... men det är ett agenämt problem!



Nattinatti vännen!

2 SOFFIE:

skriven

men åå vilken perfekt lördag,

Va fina bilder du visar.

kram

3 Synnöve:

skriven

Godmorgon på dig.

Kika in till mig. Har något där åt dig. Sen får du sända mig en mail på

[email protected]



Kramen Synnöve.

Kommentera här: