Hur ska det bli...

...med resan till Blåkulla i kväll tro?



Vaknade vid 4-tiden i morse med ett ovälkommet sällskap...Mr Migrän.



Nu är han tack och lov på väg härifrån men eftersom det spöregnar också så är jag tveksam till att kvasten kommer att starta.



Jag lägger mig igen och väntar på bättre tider...





1 Ann Catrine:

skriven

Det gör du rätt i!

Även inne i stan regnar det småspik, kallt och djäkligt..



Påskpuss!

2 sweetmama:

skriven

Här har det precis börjat spricka upp så det kanske bär av till blåkulla ändå. Hoppas du blir bättre !

3 Synnöve:

skriven

Här snöade det, men jag hade tak på min kvast. Både för mig och för kattas skull. Hon gillar inte att bli våt nämligen.



Hoppas det är bättre med huvudet nu. Migrän är ett helvete...



kramen Synnöve.

Kommentera här: