Ögongodis

Jag har jobbat...jag är trött...A jobbar natten...jag behöver muntras upp!





Så där ja...nu känns det genast bättre!

;)

1 Camilliondollar Baby:

skriven

Yummy! Nu kan jag också sova gott.

2 Gabbi:

skriven

Thanx!!!

Nu räddade du dagen ;))

Kram

3 my:

skriven

Ja det var väl en uppmuntran som hette duga!! Tack för den, behövde det jag med :)

4 Åsa:

skriven

tack för det! Nu mår jag bättre! ;)

5 Synne:

skriven

Ingen dålig uppmuntran det där.



Ni har ännu inte fått veta någon om nedskärningarna ser jag. Dt är hopplöst att leva i ett sådant vakum.

Hoppas ni får besked snart. Oavsett hur det blir. Bättre att veta än att hänga i luften.



Önskar er i alla fall en fin kväll.

Kram Synne.

6 Anonym:

skriven

Hehe, förstår jag det ;-)

7 Frida:

skriven

ja nu kändes hela dagen bättre. Han måste ju vara snyggaste nu levande karlen mums



Finn blogg du har, den ska jag hålla koll på.

8 Budda:

skriven

Gillar håret på andra fotot. :)



Läser i kapp eller vad man skall säga. :)

Kommentera här: