"Loppat" och shoppat

Det blev en loppis-tur med min kompis L idag också.
En baklucke-loppis i den vackra höstvädret.
En bild på helgens loppis-fynd kommer här, allt som allt har jag betalat 250 kronor för detta...bara böckerna är värda det dubbla!



Måste visa mattan också som jag köpte förra veckan, dock inte på loppis utan på Rusta.
Köper nästan alltid mina mattor där eftersom dom har så bra priser.
Med hundar och katter i huset blir det inte några "äkta" mattor på våra golv.



Materialet i mattan gör att den är lätt att dammsuga av...ME LIKE!!
=)


1 Carina:

skriven

Kör samma mattor som dig ser jag...Rustas priser är så bra att man kan unna sig en ny då och då ;)

2 Åsa:

skriven

Jag köper också mattir på Rusta, och har en liknande din. Jättebra att dammsuga av!

3 matte:

skriven

Loppis är bäst!

Söt matta :)

Kommentera här: