Knak och sprak

Så lät och kändes det i min nacke i går kväll och i morse och det innebar såklart att jag vaknade med huvudvärk igen...



Måste nog börja promenera med stavarna igen verkar det som...dom har jag inte använt sen i våras.



Jag köpte ett midjebälte förra veckan som jag ska ha när jag går med hundarna så då kommer jag att ha händerna fria för stavarna.



Det är nog dags att jag investerar i den där spikmattan nu också...



1 Carina:

skriven

Investera i en spikmatta om du ingen har, tycker den är toppenskön och gör så gott när man ligger på den! Låna av någon och testa innan kanske kan vara ett bra tips!

2 Mormormu:

skriven

Du får låna min matta för att testa! (Madde säljer spikmattor och jag fick en när jag fyllde år, tycker den är toppen!! Avstår mer än gärna en vecka eller två så att du kan prova ordentligt!

3 Lotta från Småland:

skriven

Regelbunden massage är inte fel heller!

4 Gabbi:

skriven

Morning!!

Jag ska oxå investera i en spikmatta!!!

Krya på dig!!

Kram

5 kats:

skriven

Att gå med stavar ska vara bland det bästa tror jag:o)

Härligt nu kan du ta med hundarna och få härlig sällskap efter vägen.



Ljuset.. vackert men jag trodde det var en dring först...fniss

6 Anonym:

skriven

drink ska det stå och inget annat ...



kats

7 Mija:

skriven

Spikmatta är SUPER Ejmis, jag lovar! Jag har samma dilemma som du, problem me knak och huvudvärk, men jag använder mattan när det händer och den hjälper. Be mig inte att förklara varför men den gör det.. :)



Lycka till.



KRAM

Kommentera här: