Fire

Tack för att du påminde mig om den här låten E!!
Men vilken var "hjärta och smärta"-låten vi sjöng i bilen på väg till det där garaget??!!
Oj, oj så mycket tokigt och roligt vi haft!!
Kommer du ihåg något av texten??
Dags för en flaska vin och lite grävande bland gamla minnen tror jag.
;)




Uppdatering:

Mysteriet är löst!
;)

1 Eva Å:

skriven

Åh, Gobert Rodon, vilken låt! Låten vi sjöng på är inte någon sådan här låt utan mer ett hårdrocksband som sjöng en ballad, jag har den på tungan men den vill inte ut, har grunnat på den flera år men snart hoppas jag att jag tänkt klart och kläcker en låt.

2 Eva Å:

skriven

Jag hör låten så väl i huvudet, det är en mäktig ballad med ibland stämmor, tror orden so far away, never see you again är med i låten, låten Rosanna med Toto påminner om den, kan det vara den gruppen?? Kommissarie Clouseau återkommer i detta ärende.

3 soffie:

skriven

den är så bra,

Go kväll

Kommentera här: