Jag gillar...

...min nya frisyr som liknar denna.




Testade en ny frisör i dag "hemma på byn" och jag är nöjd.
Billigare än i stan blev det också.

=)


1 Mormormu:

skriven

Snygg som alltid!!!

2 Åsa:

skriven

Jag går också, sedan många år, till en "budgetfrissa" och är sååå nöjd!

3 Nina:

skriven

Vad som hänt med Nicke-hunden?



Han har kastrerats och på den veterinärmottagning vi gick till så togs inte bara kulorna bort... utan hela paketet. Så nu har han ett ganska långt hopsytt sår mellan benen och kommer att se ut som en flicka där bak... ja, förutom handtaget på magen då :)



Han är stooor och har don efter person, så det blev ett ganska rejält sår.

4 Helena:

skriven

Jättesnyggt....ser fram emot att få se dig i den.=)

Hoppas att Baloo börjar använda benet igen.

Skönt att inte det nya korsbandet gått av iallafall.

Ha en skön torsdag min vän!

Kram

5 Frida:

skriven

Oj vad snygg du är;)



Fast det är ju bra med tips! Jag skulle också testa den frisyren, kan nog passa.

6 Eva:

skriven

Snygg frisyr! Spännande med nya frisyrer men jag blir ALDRIG nöjd hos frissan, ganska tråkigt faktiskt. Jag vill ha nån som vågar göra nåt drastiskt, tycker frissor vågar för lite, annat var det när du såg ut som Annie Lennox, det var en modig frissa det!

7 Labsan:

skriven

Snyggt!!

Kram, Labsan

8 Lotta från Småland:

skriven

Kanonsnyggt!!

Kommentera här: