Our Christmas



Avslutat helgen med en julkonsert i Tonhallen,  Sanna Nielsen, Shirley Clamp, Sonja Aldén och Måns Zelmerlöw...det var en riktig höjdare!
=)
Det här var en av presenterna mamma fick på sin 70-års dag och hon var helt salig efter konserten.
Jag och svägerskan som inte varit några Måns-fans fick ändra oss idag...vilken utstrålning!!
Brorsan och A var också nöjda...en riktigt lyckad kväll alltså.

1 Synne:

skriven

Vilken skön konsert det där måste ha varit....

Såg Måns i ett program här i Norge som heter Beat for beat... Så ska det låta på svenska.

Jag var inget Månsfans före det. Men har som du fått tänka om. Han är ju en fullfjädrad artist den mannen.

Bjuder på sig själv, kan sina saker och är rolig.

Honom vill iallafall jag se mera av kan jag säga.

Kramen Synne.

2 Ann:

skriven

God morgon raring! Nu har jag äntligen uppdaterat!

3 Tina:

skriven

Godmorgon!

Ja den konserten skulle jag själv vilja höra på..tror de är en höjdare.

4 Pernilla:

skriven

Åhh den skulle jag velat vara med sett.

/P

5 my:

skriven

Kan tänka mig att Måns var suverän, de andra tre är jag mer tveksam till :=)

Kram

6 Ulla:

skriven

Jag hörde de tre S:en på Liseberg i somras och det som slog mig var att de verkade ha så roligt ihop.

Kommentera här: