1 soffie:

skriven

va bra hoppas du slipper biverkningar,

kram till dej

2 Carina:

skriven

Nöff...inte ännu men blir nog en spruta innan det är slut på veckan.

3 Åsa:

skriven

Hoppas du inte får några komplikationer!

Jag skall få den till veckan eller nåt tror jag.

4 Ulla:

skriven

Bra gjort! Själv hade jag bestämt mig för att inte vaccinera mig, men så har någon uttryckt att, att inte vaccinera sig är egoistiskt för då tänker man inte på att man kan vara smittad och på så sätt sprida smittan vidare. Nu vacklar jag. Hoppas du inte får för stora biverkningar av sprutan

5 Ulrika:

skriven

Hmm..jag har inte gjort det..inte än i vart fall men gubben tog i går, är däckad idag :/ Hur mår du??

6 Mormormu:

skriven

Som jag velade, och som jag gruvade mig, för sprutan!

Skönt att det är gjort, för nu attans har folk flunsan runt omkring här!

Och inte var det något att gruva sig för, kändes inte ens ett litet stick!

Än så länge har jag bara varit lite mer trött än vanligt, men annars inga följder...



Kramar (för det tors vi ju nu, vaccinerade som vi är)...

7 Emma-Pemma:

skriven

Några biverkningar?



God Morgon förresten! ;)



Kram.

Kommentera här: