Ejmis Ark ;)

Min vän MormorMu ville att jag skulle presentera våra djur här på bloggen eftersom hon börjar få lite svårt att hålla reda på dom.
;)



Myskankor.



"Muisar".




Challe



Flisan



Clara



Elvin



Baloo



Mysli



Melker



Kezella



Tekla



Vera


Och sist men inte minst ett akvarium.

=)



1 Åsa:

skriven

Ojojoj... det är ju en hel djurpark ni har ju! ;)

2 Lotta från Småland:

skriven

Jösses! Ni har fullt upp förstår jag... ;-)

3 Mormormu:

skriven

Ojdå, nu förstår jag varför jag inte längre hängde med!

Tack för uppdateringen!!



Kramar

4 Eva:

skriven

Tack för den présentationen...... Vackra djur!

Kram på er alla, och även mormormu från momrmornärdådåingethänder!

5 Emma-Pemma:

skriven

Hihi, underbara bilder!



Kram.

6 Frida:

skriven

Sötnosar allihopa.



en fråga bara, jag har också en långhårig katt precis som era. Går era ute? Borstar ni dom?

Vår får så extremt mycket tovor i pälsen så nu kommer det få bli rakapparat för stackaren.

7 my:

skriven

Det var många djur!! Inte dåligt att ta hand om alla dem...heltidsjobb! Kram

8 Vaniljis:

skriven

Ja, jisses! Å båda jobbar ni dessutom heltid?

9 Lillaviola:

skriven

Åh vilken underbar familj du har. På den 4 benta fronten;-)

Du är rik på kärlek,glädje å kanske viss sorg i bland).

Tack för den här presentationen!

10 Maria:

skriven

Tekla är min absoluta favorit av alla dina härliga djur =)

Åh, ibland skulle jag verkligen vilja bo på landet och ha många djur! Lyllo dig!

Kram Maria

Kommentera här: