1 Mia:

skriven

Härliga bilder!!! Jaaa, den här dagen kan man inte klaga på! L

2 vivan:

skriven

Hej!

Eftersom mina ungar inte äter nöt eller griskött, så blev det kalkon rökt till garnering!1 st glillad kyckling som jag skalade och körde i mixern,ägg,purjolök,räksallad,kaviarröra,mmm det var första gången jag gjort smörgåstårta...och jag fick MVG...jag hade inte något recept att gå efter utan körde på frihand!!!Men sonen garnerade den...sånt är jag värdelös på!!

ha de gött nu när sommaren kommit till er och oss med...25 plusgrader idag...fint!!

Kramen!

3 Lillan:

skriven

God morgon!

Ja ÄNTLIGEN sommar!

4 Vaniljis:

skriven

Vad fina bilder och du va fint växthuset blev! Har du hunnit med och måla än då?

Ha en fin måndag! Kram

5 Pernilla:

skriven

Ja, nu har våren intagit hela Sverige.

/P

6 Helena:

skriven

Ja i helgen har det verkligen varit sommar.

Idag blåser det friskt här men i denna värme är det bara skönt.=)

Ha en härlig dag vännen!

Kram

7 Annelie:

skriven

Fina bilder, vilket påminner mig att jag också borde lägga ut de sista bilderna.



Hoppas du har en fin dag!

Kommentera här: