1 Jeanette:

skriven

Samma lika här, hur mycket snö som helst och ruggigt kallt. Nu kan det få bli vår tycker jag.

Sov gott!

2 Leonora - The Magic Memories:

skriven

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?



3 Lillan:

skriven

God morgon! JA man börjar undra om våren kommer eller inte?

4 Tessan:

skriven

God morgon!

Det är idag Onsdag et är våffeldagen:) Hade nog skrivit det i bloggen men blev osäker då du tällde frågan ifall det var igår;) Idag ska vi äta våfflor!! Ha en fin dag:) Kram

5 Lotta:

skriven

Här är det -14!! Krukan med påskliljor bor i garaget just nu.

6 Linnéa:

skriven

Hej, din blogg är toppen bra, jag halkade in här när jag sökte på rädda miljön. Jag blir alldelles varm när jag tänker på att någon bryr sig, Tack! Du gjorde min dag nu!

7 LillaNisse:

skriven

Vackert väder men några grader för kallt tycker jag...

Kram

8 My:

skriven

Vacker bild men oj så kallt!! Tycker -4 räcker..

9 Bim HD:

skriven

Hm, vågar inte kolla här, men mildare - lovar ;) Dock var det -11 när jag kollade vid 23 inatt, brrr...

Må så grankott...

10 matte:

skriven

Hujedamig så kallt! Vi hade minus 6 i morse.. det räckte :)

11 Anne:

skriven

Hej

Vet inte riktigt hur jag ramlade in här men sicken trvlig, urmysig blog du har. de små rara hundarna du har i din banner är de dina...?

Kommer garanterat tillbaks hit.



Ha en go dag.



Anne

Kommentera här: