Shoppat

Jag har glömt att visa vad jag shoppade när vi var i Gävle i helgen.

Det blev ett nytt puder och en ny parfym.



Och ett smyckeskrin.
Nu ska äntligen alla små sidenpåsar med smycken i väck!





1 Kattis:

skriven

JA, först var han elev på skolan och sen blev han innebandyinstruktör.

Sååå kul.

2 Eva:

skriven

Å vilket fint smyckesskrin, sånt skulle jag också behöva! Har mina grejor utspridda lite här och var...

3 Synne:

skriven

Nu blir det fint i ditt sovrum bland smink och smycken.

Hoppas det är bra med dig.

Här är det som jag förtjänar det hehe....

Kramen på dig.

Synne.

4 Lotta:

skriven

Ett smyckeskrin skulle jag verkligen också behöva! Nu hänger de smycken jag använder oftast på en figur från IKEA. Men de som är undanlagda blir bortglömda och det är lite synd. :-(

5 Pernilla:

skriven

Nu fick jag en bra idé. Min tonåring har ett sådant skrin, tomt, som varit smink i. Det ska jag nog lägga rabarber på. Passar ju perfekt till smycken.

/P

6 Anonym:

skriven

Wow! Vilket snyggt skrin!!!

7 Carina:

skriven

Sprang benen en timme efter konferansen idag för att få se lite affärer innan täget gick hem.....hårspray, servetter och en blus han jag med ;)

8 Anonym:

skriven

Vad snyggt smyckeskrinet var! Tur att vi hittade det:) Mailar bilden i veckan, påminn mig om du inte får den innan helgen:) KOm nyss hem från kvällsjobb och börjar 6:45 imorgon så jag ska snart sova, måste bara varva ner lite. Hälsa! Kram

Kommentera här: