Leta upp våren

Idag är jag ledig och Mr Migrän har dragit vidare.
=)
Hade tänkt ta en blogg-runda nu eftersom alla dagens måsten redan är avklarade men nu ringde A och sa att det blev lunch "på byn" i stället och jag är inte sämre än att jag kan ändra mig.
;)
Ska försöka hitta några vårtecken också till utmaningen "Visa Våren" men efter några nätter med -20 grader och mer snö så blir det inte det lättaste.
Men jag ska göra mitt bästa.

1 LillaNisse:

skriven

Var det A som kastade ut Mr Migrän eller försvann han själv?

Mat "på byn" är väl inte helt fel..."gratis är gott"...ha en bra dag..

kram

2 Nettan:

skriven

hoppas du får en jättegod lunch !



kram

3 My:

skriven

Mat på by, låter trevligt det! Och vårtecken kan man leta förgäves efter i snön...

4 Åsa.S:

skriven

Här är också dåligt med vår, har kommit massa snö i natt...



ha en fin fredag!

5 Tina:

skriven

Hoppas du får en mysig dag o en bra helg med!

6 Lotta:

skriven

Här har det snöat hela natten och halva dagen. men nu har det gått över i duggregn så man kan säga att snön kom och försvann. Eller som sambon sa när han såg att det börjat regna: "Vad skulle det va´till den här snön....."

7 Ulrika:

skriven

Snö här som där..Tar det aldrig slut?! Vill ha vår o värme NU!!



Trevlig helg!



Kram

8 Inger Maryissa:

skriven

Vad skönt att Mr Migrän har dragit vidare så du kan njuta av din lediga dag.

Önskar dig en fin dag.

Kram

9 Annelie:

skriven

Ibland är det inte lätt att visa våren =(

Ha en härlig kväll. Skönt att migränen lättat.

Kommentera här: