Hemma igen

Nu är vi tillbaka hemma igen.
Det blir inte så många dagar borta när man har så många djur, men vi njuter av varje minut när vi åker iväg.
Ulf Lundell bjöd på 3 timmar fullt ös igår, imponerande, jag undrar var energin kommer ifrån.
Om jag fått önska så hade jag önskat en lite annorlunda repertoar än vad han bjöd på, men jag är ändå nöjd.



Fick också mysig tid tillsammmans med älsklingarna.
Tiden går för fort bara när man träffas.

1 Diana:

skriven

Kan tänka mig att det var gött att gå på Uffe-konsert. Vi har faktiskt gått på en del konserter På KB i Malmö de senaste åren. Blir inte så mycket sådant eftersom man lirar själv. Men det är alltid lika härligt när man får lyssna till goa artister.

Blir det melodifestival-tittande snart eller??

I vilket fall så önskar jag dig en fin kväll!

Kram Di

2 Nina:

skriven

Såg annonsen tidigare där Ulf Lundell skulle vara med... ångrar nu att jag inte köpte biljetter. Men hundvakten är i Thailand...

3 Åsa:

skriven

Låter trevligt! Det är länge sedan jag såg Lundell nu...

4 purplerain:

skriven

För 20 år sen var jag o maken på hans avskedskonsär.. Haha, men jag är glad att han ändrade sig.

5 Kattis:

skriven

Godmorgon!

VAd skönt att få komma bort liten stund. Sånt får man ta vara på. ;D

Hoppas du får en skön söndag!

KRAM

6 Ulrika:

skriven

Härligt att kvällen blev så lyckad =)



Kram

7 Annelie:

skriven

Så roligt för er att det bev en lyckad vistelse. Förstår attd et är extra värt när ni så sällan kan dra iväg.

Ha en fin dag!

8 My:

skriven

ÅÅå vad bra, han kan "gubben" trots att han börjar bli gammal...jag har sett låtlistan, och är oxå lite tveksam, många gamla godingar jag vill höra som han inte har med men...får se på lördag då!

Kommentera här: