Fullspäckad dag

Idag har jag haft fullt upp hela dagen.
När jag kom till jobbet började jag med 30 minuter på löpbandet.



Sen ett pass med ryggymnastik.



Det var sista ryggymnastik-passet på rehab-kursen...snacka om separationsångest...efter avslappningen gick luften ur hela gruppen...

Teorin idag handlade om stresshantering och vi fick igen ett personlighetstest som vi gjort.
Mycket spännande läsning.
=)



Lunchade sedan med min kompis E.
Hon hade roliga nyheter att berätta...hon ska bli Mormor!



Efter lunch var det APT som gällde. Idag var det ett fullspäckat program med flera externa föreläsare.
Intressant men min hjärna kändes helt proppfull efteråt.



Nu i kväll har jag gått mellan tv:n och datorn.
Jag ligger efter i blogg-läsandet men efter helgen är jag nog ikapp igen.
Ni skriver flitigt mina vänner!
=)


1 Bim HD:

skriven

Hm... låter som en rätt ok dag...

Nä, känner mig inte speciellt flitig inom något område alls - konstigt? hm...

Må så grankott...

2 Berit:

skriven

Men vad du är duktig som håller igång så mycket. Igår var min man ute och fiskade på isen och idag när jag tittade ut var det öppet vatten. Är han Jesus eller? Jag bara skojade, men man kan ju undra hur tjock isen var egentligen.

Kramis MrsBettan

3 LillaNisse:

skriven

Fulltecknat som vanligt, idag ska vi ha apt på jobbet, ser inte alls fram emot det, men efter det så har jag en halvtimmes massage att se fram emot, de du...

Kram

Kommentera här: