Citat om kvinnor

Att lura en man är ingen konst, men den kvinna som lurar en kvinna - hon är verkligen begåvad.
John Gay



1 Synne.:

skriven

Hej Snuppa.

Vill bara säga tusen,tusen tack för din hälsning hos mig idag. Jag sätter pris på det ska du veta.

Jag tror att din blogg är en av de jag läst längst sen jag började blogga.



Kul även att se Flisan och mmamma Flisa på en sista bild. Måste vara trist när hon är borta nu.

Jag tror Flisan kommer gå långt.



Nu ska jag snart hoppa i säng. Det har varit en hård dag :D



Kramar från mig i nabolandet.

Synne.

2 Diana:

skriven

Önskar dig en fin start på en ny vecka!

Kram Di

3 Lillan:

skriven

God morgon!

4 Gabbi:

skriven

Morning honey....

Hoppas att du får en fin vecka!!!

Kramen

5 Eva:

skriven

Ja, vi är kanske inte lika lättlurade ;-)

Vi sägs ju vara mer INTUITIVA också!

6 janee:

skriven

god morgon på dej,jag längtar till tävlingen ska avgöras,hoppas man vinner...hehe

hur är läget då?

7 My:

skriven

Så sant, män är lätta att lura, men inte kvinns! ha en go måndag

8 Mia:

skriven

Det ligger nog nåt i det... L

Kommentera här: