Är jag den enda...

...som inte såg Melodifestivalen igår?
Det är ganska fantastiskt vad en sådan här tävling kan "ställa till med".
Människor blir glada, ledsna, upprörda, förbannade, besvikna osv osv.
Det mest fantastiska är ändå att även om vi inte såg tävlingen igår så har jag full koll på hur det gick.
Det går liksom inte att undvika...

Jag går emot strömmen idag och spelar en gammal goding som jag hörde i svärsonens bil i fredags,  istället för min favorit från Melodifestivalen...för det är klart att jag också hade en favorit.

;)

1 F:

skriven

jo jag så. gillade det med. tragiskt.

2 Åsa.S:

skriven

Jag tittade inte heller...



=)

3 MissyElliot:

skriven

Jag såg det inte heller, och har faktiskt inte hört vinnarlåten. (Borde kanske kolla upp det...)

ler

kramiz

4 Lotta:

skriven

Åhh, Judas Priest.....jag är tillbaka på det glada 80-talet! Spretig lugg och jeans blekta i klorinbad....

5 Carina:

skriven

...första gången jag inte tittade fast jag kunnde.

Det lockade inte ett dugg...satt och sydde på mammas symaskin istället, otroligt för att vara mig ;)

6 Camilla:

skriven

Jag kollade fast att jag inte har kollat på de andra om gångarna. Men jag kan säga såhär, att det var nog sista gången..

Usch..

Jag håller nog mer på Judast Priest också faktiskt:-)

7 LillaNisse:

skriven

Jag tittade inte heller, usch och fy för sånt...hade inte tid för nåt sånt dravel...

Kram

Kommentera här: