Absolutely Fabulous

award-fran-merja

Den här fina awarden har jag fått av Diana.
=)

Jag lämnar över den till ALLA mina bloggvänner men jag tänker ändå nämna några speciella favoriter.

Jag börjar med BÄSTA TJEJEN, vår S ( låst blogg ) , som öppnade bloggvärlden för mig.

F, efter ett uppehåll är han tillbaka i fin bloggform.

Åsa.S, skriver om en härlig blandning av det mesta och bästa.

Ann, kan alltid få mig att le med sina härliga inlägg.

Ta med er awarden nu alla som vill, skicka den vidare och förgyll dagen för en bloggvän!


1 Annelie:

skriven

Jag tackar och bugar för awarden,fräck som jag är =)

Tackar också så hjärtligt över paketet som kom redan idag. Väldigt glad är jag över vinsten.



Ha en härlig kväll!

2 Åsa.S:

skriven

Tackar allra ödmjukast!

Lämnar den vidare i morgon, då jag är däckad av en hiskellig huvudvärk i dag...



KRAM!

3 soffie:

skriven

tack så mycket å grattis till den va kul å du är verkligen värd den,

kramelikram

Kommentera här: