Min fredag

Nu är jag ledig från jobbet i två dagar och det känns underbart, det har varit en hektiskt vecka.

Idag har jag varit i växthuset en stund.



Vi har tömkört "Flisan" och det gick jättebra.
=)



Nu ska jag snart åka till frissan.



Sen blir det shopping och en öl på stan med S.


Innan vi drar iväg på  middag med dammiddagsgänget.
=)



En riktigt trevlig dag, eller hur??!!

Vad ska ni hitta på idag?

Ha en härlig fredag!!

( Jag "betar" fortfarande av era inlägg eftersom...låg 350 stycken i Bloglovin´nu!!! )
=)

1 Plogflickan:

skriven

Oh kul med tömkörningen, alltid skoj att börja med en färsking ;-) Funderar oxå på en åring till hösten, vet du om någon som är till salu? Med trevlig stam?

2 Gabbi:

skriven

Hoppas att du får en fin kväll med tjejerna :)!

Kramelikram

3 Pernilla:

skriven

Vilken härlig dag. Ha så roligt i kväll.

/P

4 matte:

skriven

Låter super. Ha så jättetrevligt!

Jag och vovvarna ska ha myskväll. Sambon har lämnat mig i sticket och åkt på semester :/

5 Maria:

skriven

Önskar dig en härlig nationaldag :-)



Kram kram

Kommentera här: