Full fart mot semestern



Nu är jag ledig i 3 dagar.
Nästa vecka jobbar jag 4 dagar.
SEN ÄR DET SEMESTER!!!!
=)
1 vivan:

skriven

Lyckliga du...min börjar sista veckan i juli...puh!!

Hoppas du får bra väder!

kramen!

2 LillaNisse:

skriven

Jag har semester imorgon, nästa torsdag och kommande måndag, sedan är jag ledig nästan varje måndag och fredag till och med slutet av augusti, härligt va?

Förresten är ledig vecka 28, 32 och 33 också....

Kram

3 Mia:

skriven

Åh, kära nån, här var det verkligen full fart!!!! L

4 A:

skriven

Jag jobbar två dagar i helgen... Nästa vecka har jag semester... Sen har jag semester två omgångar till i sommar =)en vecka mitt i och sen två veckor i augusti.... Känns bra att ha det uppdelat så faktiskt.....

5 kotten christel:

skriven

Va skönt, själv har jag inte bestämt än när jag ska ta ut min. Väntar på vackert väder :)

6 Nina:

skriven

Härligt!

7 Tessan:

skriven

Men guu vad underbart med semester snart! Ha det så skönt!

Kommentera här: