Ytterligare en misstänkt

I kväll åkte jag och A iväg och handlade och efter det så stannade vi till hos min bror med sambo för lite fika och en pratstund.
När vi åkte hem sprang en skogsmård över vägen. Jag har aldrig sett en sådan "live" tidigare.
Nu har jag ytterligare en misstänkt ankdödare förutom räven.
Nu har vi bara en stackars anka kvar...
=(


1 Sandra:

skriven

Nej men så tråkigt,stackars ankisar.. :(

2 Malin:

skriven

Kikar in och önksar dig en fin lördag! Kramiz M

3 Mossfolk:

skriven

Nej men usch! Nu tycker jag visserligen att de är fina, men stackars ankor.

4 jayne:

skriven

Usch..... så synd.... hoppas er lilla ensamma stackars anka klara sig!!!!

ha det gott

5 Eva:

skriven

Oj, nej en sån har jag heller aldrig sett :-o

Stackars ankan... hoppas den får vara ifred.



6 Inger Maryissa:

skriven

Så söt skogsmården ser ut på bilden...

fast de är nog inte så söta att ha i närheten av ankorna.

Då försvinner nog sötheten....

Oj....har ni bara en anka kvar....

hur många hade ni innan ?

Har räven och skogsmården tagit alla ?



Kram

7 Helena:

skriven

Åh stackars små ankor.

Hoppas att ni får behålla de två som är kvar.

Jag hade hoppas på lite svalare väder men det hade inte behövt bli så här svalt.

Ha en skön söndag vännen!

Kram

8 kicki:

skriven

Skönt med semester...men det är klart att det skall vara fint väder då...jag jobbar månda och tisdag också, sen skalll du se att solen kommer tillbaka, passa på att göra en massa inomhusjobb nu för sen kan de ligga ute och njuta igen.

Ja dessa mårdar är inte roliga alls de, ena riktiga marodörer bland andra djur...hoppas du får behålla den sista ankan nu.

kramen

Kommentera här: