Sol tack!

Jag har skickat efter två nya klänningar ur Cellbes rea-katalog i dag så nu får det lov att bli sol och värme igen!!



 

1 A-C:

skriven

Men du... precis dom klänningarna kollade jag in igår, men har ännu inte hunnit beställa... ;-)

2 A-C:

skriven

Precis de klänningarna spejade jag in igår, men har ännu inte hunnit beställt... Ska slå till..

3 A-C:

skriven

Först kom ingen kommentar, sedan kom båda..

4 my:

skriven

Snygga!

Och modigt att berätta om blogg för vänner...hoppas mina aldrig hittar till min :) Så privat!

5 Åsa.S:

skriven

Jättesnygga ju! Hoppas verkligen också att solen kommer tillbaks... fast här är skapligt fint i dag.

6 Eva Å:

skriven

SuperSnygga!!Om inte du kan ha dem av någon anledning så står jag till förfogande.... pefekta sommarklänningar!! Vi har ju bytt kläder förut genom åren!

7 Carina:

skriven

Superfina klänningar du shoppat, hittade lite smått och gott jag också idag!

Kommentera här: