Rensa luften

Dagen började inte så bra...jag och A hamnade i en diskussion...inte kul när det händer men det är ändå bra att få rensa luften ibland. Vi har i alla fall rett ut det och det känns skönt.



Dagens outfit blir samma som igår...regnkläder.
Jag fattar inte att det inte kan bli lagom väder...stekhett eller spöregn...jag gillar lagom!!!



Vårt projekt idag är att bygga ett tak över ankornas rastgård.
Jag törs inte släppa ut ankungarna innan ett sånt finns. Dom är ju så små än så de kan bli ett lätt byte för en stor fågel



Vad gör ni denna regniga dag?




1 Helena:

skriven

Jag längtade också regn då men nu tycker jag som du att det får räcka.

Lagom är bäst.=)

Tänk vad tråkigt det skulle vara om man tyckte lika jämt.

Ha en skön dag trots regn & rusk!

Kram

2 Åsa:

skriven

Visst är vädret jättetrist nu?!

Här händer inte mycket i dag... inne och kurar bara.

3 Caroline ♥:

skriven

Hej! fin blogg!!!

ska vi följa varandra på bloglovin?



För ny musik kolla också gärna in: http://coolwhateva.blogg.se/

4 A-C:

skriven

Du har väl inte missat !100 % Bonde" på SVT? En 22-årig kille som driver jordbruk på "gammalt" vis, och bygger tak åt ankorna osv osv... Påminner lite lite lite om dig... LITE..

5 Sandra:

skriven

Jag har varit iväg o jobbat en halvdag på mitt gamla jobb,nu ska jag fortsätta här hemma! :)

6 ejmis:

skriven

A-C: Har sett att serien går men missade första avsnittet...trodde jag skulle hitta det för nerladdning någonstans men det verkar hopplöst...vill gärna se serien från början.

7 Eva Å:

skriven

Jag håller på att bli gaaaalen på allt nedrans regn, ungarna är full av överskottsenergi och löper amok i huset.. nu får solen komma fram så man kan vara ute och bada, ta en tur med båten, grilla och må gott. Ses på onsdag!!

8 Mija:

skriven

Det är rätt skönt med utblåsningar ibland.. Jag får mina ryck ibland jag också, då skriker jag åt sambon så att näshåren fladdrar på honom, stackaren... skrattar



Men, han är lugn som en filbunke och så blir det bra igen.. det är så det är i livet, upp och ner..



Ha det gott Ejmis

Kommentera här: