Min söndag

Blev glad i morse när det inte regnade...nu vill jag ha soliga dagar igen!!
Efter frukost gick jag ut i hästhagen för att hämta "Flisan" som skulle tömköras.
Morgontrötta hästar...bara "Flisan" som är på benen.



Tömkörningen går sakta men säkert framåt, inga konstigheter än så länge men det dröjer ett tag ännu innan vi ska sätta henne för vagn.



På förmiddagen dök min kompis A upp med sina hundar. Det var länge sedan vi träffades så vi hade en del uppdateringar om vad som hänt sen sist att göra.  Självklart blev det en massa hundprat också...efter det blev jag så sugen på en hundvalp så jag har faktiskt suttit och kollat annonser på Blocket nu i kväll.
Min A verkar inte helt omöjlig...vi får de vad som händer.
Jag har faktiskt ringt på en annons också....
;)
 

Lagom tills att magen började kurra efter middagsmat så åkte jag och A iväg för att handla.
Som tur är så finns det pizzerior nära ICA-butiken.



Mätt och belåten och med fyllt kylskåp och skafferi så kommer jag nu att avsluta kvällen i soffan framför tv:n.

1 soffie kikar in:

skriven

mmm vilken härlig dag ni haft!

nu hoppas jag verkligen solen orkar va framme resten av sommarn!

2 Jenny:

skriven

Åh, så spännande med en liten hundvalp snart då??

Får man fråga vad det kanske blir??



Huh....DU OCKSÅ!???

Det är andra bloggen på rad nu som visar bilder och recept på PIZZA!! Och här sitter jag med kurrande mage och dregglar på mitt tangentbord...):



Kram på dej! //Jenny (:

3 anne:

skriven

Tänker ni ta valp efter A:s hundar eller på vilket sätt är A involverad i ett ev hundköp?

4 Susanne:

skriven

Godmorgon!!! Den Söndag såg bra ut. Ja idag har vi sol SKÖNT hoppas den håller sig framme. Ha en bra dag. Kram Susanne

5 Mossfolk:

skriven

Spännande med eventuellt hundköp!

Här skiner solen från nästan blå himmel.

Ha en bra måndag!

6 ciara:

skriven

Precis så avslutade jag min kvälli förrgår!

I DAG KOMMER DET SLÄKT PÅ BESÖK IGEN SÅ DÅ BLIR DET LUCH UTE IGENMUMS

HA EN BRA DAG/KRAM CIARA

7 Gabbi:

skriven

Morning honey....

Åh..jag vill med ha hundvalp...men ska vänta ett tag till...

Ha en fin dag!

Kram

8 Lillan:

skriven

God morgon! Spännande med valp:)

9 MissyElliot:

skriven

Åh, så roligt med eventuellt en liten valp...

Vaddå sol, här är ingen sol...Bara grått...

snyftar



kramiz

10 synne:

skriven

Hejsan.

Hoppas det går bra för Flisan och att hon blir stor och stark. Har du flera föl på gång kanske?

Har rovfåglarna tagit några av ankungarna?



Har du fått sol ännu?

Till min stora överraskning så skiner den här idag.

Hoppas den blir här hela dagen.

Njut av den du med....

Kramen Synne.

11 Helena:

skriven

Mysigt att gå i valptankar.

Här får det dock räcka med två vovvar.=)

Ha en fin måndag min vän!

Kram

Kommentera här: