1 Ulla mitt i semestern:

skriven

Nu har jag kikat in hos en ny bloggvän! Alltid kul med nya! Ha en skön dag!

2 Tina:

skriven

Alltid kul att skaffa sig nya vänner o bloggvänner!...du salladen såg inte helt fel ut!

Ha det gott!

3 Helena:

skriven

Låter som ni haft en härlig kväll.=)

Nu ska jag kika in till din vän.

Ha en fin dag vännen!

Kram

4 ciara:

skriven

Mums!Sallad lät gott.Det ska jag nog göra idag!

Ha det så bra/Ciara

5 Eva:

skriven

Åh, kycklingsallad som är så gott! Det gör jag ofta på sommaren. Brukar blanda in bacon och avokado - det blir jättesmaskens!

6 matte:

skriven

Såg att du var sugen på att skaffa hundvalp... spännande!

7 Mormormu:

skriven

Tack alla ni som kikat in hos mig!



Jag blir riktigt nervös, det blev ju blogg bara av en slump, ej genomtänkt alls, och vet inget om ev regler för hur man "uppför" sig, såå snäälla.. ha lite överseende! (men tycker iallafall det är skitkul)!



Kramar!!

Kommentera här: