En plan B...

...är bra att ha ibland.
I morse när jag satt i bilen och var på väg för att hämta upp min jobbarkompis för loppis-rundan så slog jag en signal för att tala om att jag var på väg.
Då väcker jag den stackaren som ligger sjuk med 39 graders feber...då kan man inte åka på loppis-runda!!
Eftersom jag nu var på  väg mot stan så ringde jag istället upp min mamma för att höra om hon behövde handla något och ville ha skjuts.
Summa summarum av dagen blev att det blev både loppisrunda och handlat med mamma...hon åkte gärna med.
Jag gjorde en del fynd idag. Böcker ( såklart...hittar ALLTID böcker ), porslin, marschall-hållare, bricka och lite annat smått och gott som jag inte visste att jag behövde.
;)
Vädret är verkligen uselt, blåst och  regn, regn, regn...nu ska jag tillbringa resten av dagen i ryggläge.




1 Lillan:

skriven

Tack!

2 Lena:

skriven

Man kanske skulle leta loppisar någonannanstans än här i trakten. Här tycker jag att man hittar mest bara tråkiga saker..

Kommentera här: