Det kändes sådär...



...att åka iväg hit på jobbet när solen sken från en klarblå himmel.
Hade gärna suttit hemma på altanen med ett glas rött istället men det var bara att ta sig i kragen och åka iväg.
Det har återigen varit en lugn natt här på jobbet, och det är jag tacksam för.
Det finns inget jobbigare än ett nattpass med mycket "bök och stök".

Idag är jag i alla fall ledig så jag håller tummarna för ytterligare en solig dag.



Ser dock inte allför lovande ut...

När jag slutar jobbet ska jag åka direkt och hämta Baloo som övernattat hos min mamma. Han ska träffa en ortoped kl 8.00 som ska undersöka hans onda bakben igen.
När han var halt på ett ben så var det inga problem för honom att ta sig fram men nu är det ju båda benen....



Håll tummarna för oss idag!!
1 Åsa:

skriven

Det går så bra så!

2 Lillan:

skriven

God morgon! Hoppas allt gick bra med vovven!

3 Anna:

skriven

Hoppas allt gick bra hos veterinären! Jag väntar på besök i morgon av vet. som ska kastrera de 5 små galtarna. Vädret rår vi inte på, man får helt enkelt gilla läget.

4 synne:

skriven

Håller alla tummar och tår jag kan för Baloo.

Lycka till.

Kramen Synne.

5 synne:

skriven

Såg din kommentar nu....

Så hon gillar badkar ännu den lilla hästfröken...

De är roliga våra vänner djuren.

6 my:

skriven

Hoppas du fått njuta av vin i solen ikväll istället :) Och stackars stackars vovven!

Kommentera här: