1 Tessan:

skriven

Hej :) Det var länge sen. JAg har haft en total bloggpaus, eller total datapaus tror jag jag kan kalla det. Du kan tro det finns att läsa nu någon månad bakåt;) På Åland är det väldigt blött också idag. Bara regn regn regn...Men efter regn kommer sol:) Kram

2 Andrea:

skriven

Nu har jag kört igång en tävling på bloggen där du kan vinna ett valfritt plagg från Evas Underkläder värt 250 kr! Titta gärna in på bloggen och var med du också! http://andreahansson.blogg.se/2009/july/utkast-da-var.html



Ha en bra dag!

3 Carina:

skriven

Dina ankor triv nog...värre med mina små hönor och några kycklingar tycks det inte bli.

4 Mija:

skriven

Förlåt att jag fnissar, men vad är det som häääänder med vädret? Det är ju helt sjukt va det regnar.... jag börjar bli LESS på regn och oväder nu... sucka



SOL efterlyses!!!



Kram

Kommentera här: