Visst f.n blir jag upprörd!!!

Sov  länge idag efter nattpasset.
Tack för alla trevlig  inlägg ni gjorde igår, mitt nattpass gick som en dans med så mycket trevlig läsning.
=)

Nu till varför jag blir upprörd.
Läste denna artikel i dagens Dagblad.
Hur sjutton kan man göra på det här viset??!!
Det är ett hån mot alla i "fotfolket" som oroar sig för sämre tider och eventuella varsel.
Det är inte konstigt att pulsen stiger när man läser om sånt här skit!!!
3125 kronor i timmen PLUS MOMS!!!
Jag tror jag exploderar snart!!


1 Mia:

skriven

Jag kommer tyvärr inte in på den länken, men jag ANAR vad det handlar om....har jag rätt, så är det för jävligt, om du ursäktar uttrycket!

2 My:

skriven

Sanslöst verkligen! I dessa spartider....Man blir ju galen!

Ha en go kväll kraaaam

3 anneli:

skriven

ja det är bedrövligt...samma visa igår i vår kommun...hoppsan budget underskott på 10 milj....som man inte har märkt!!!!!!och nu ska det tas in konsulter för att se vart felet ligger...hur mycket underskott snackar vi om sedan!!!!!!!!!!

4 Helena:

skriven

Försökte kommentera på inlägget ovan men det gick inte. Tack för tipset om den matsidan skulle jag säga. Det lät som en god rätt. Hur blev den? Har du ätit ännu.

Kram.

Kommentera här: