Utmaning

Min vän Mia har utmanat mig.
Utmaningen går ut på att att leta upp bildarkivet och bildmapp nummer sex och sedan bild nummer sex i mappen.
Jag bjuder på en sommarbild från 2007. Dessa underbara Lupiner som jag älskar men som många ser som ett ogräs
.



Nu ska jag utmana 6 andra bloggare och då väljer jag:

Erika

Malin

Lena

Kats

Tezzi

Petra

1 Mossfolk:

skriven

Härligt somrigt. Lite kul att se hur utmaningar förändras. Alldeles nyss gick ju fjärde bilden i fjärde mappen runt :)

2 Mia:

skriven

Men duuuu, det är nog det vackraste ogräs som finns...tänk när vägrenarna står fulla i blom med lupiner!!! suckar

Härligt!!!

3 Anonym:

skriven

Hejsan

Ursäkta en dum fråga, vilket arkiv? I metrobloggen har vi inget bildarkiv vad jag vet, hur ska jag göra?

Kram Lena

4 sweetmama:

skriven

http://sweetmama.blogg.se/2009/january/utkast-nar-borjade.html#comment



Du har en utmaning på min sida

5 Lena:

skriven

Vilka vackra lupiner! :) Min bild på nr: 6 var av annan art men ack så härlig!



Godnatt till dig!

6 Dimitra:

skriven

Hej ! Hoppas du får en fortsatt trevlig helg ! Kram

7 Jenny:

skriven

Åh...så vackert!



Lupiner är min Gubbes favvo-blomma!



Kram, Jenny (-:

8 Tessan:

skriven

Skoj!! Hinner inte nu, för jag e på väg till stallet, men efter middagen ska jag fixa till det:)) Ha en fin dag!! Kram

9 Malin:

skriven

älskar också lupuiner..... ska se om det finns nåt, min dator är ju alldeles ny!

10 Härligheter enligt Erika:

skriven

Vilken vacker bild! Tack!

Fixar genast utmaningen...

Erika

11 kats:

skriven

Blev en hundbild;o)

12 Blue:

skriven

Ohhhh sommar...!!!

Kommentera här: