Jordnötssmör



Jakten på kilona går vidare.
Även fast jag inte är direkt godissugen så känner jag ändå att jag ibland vill ha något godis.
Har köpt hem nötter och mandlar och det stillar det mesta av suget,  men för att vara på den säkra sidan så köpte jag en burk jordnötssmör idag.
Det är så mäktigt så det behövs bara lite på en sked för att det värsta godissuget ska vara borta.
1 Nettan:

skriven

Mums så gott det såg ut !

Skulle sitta fint just nu när jag känner mig sugen på något. Ha, ha ! Kanske ska fixa mig en burk själv imorgon. Ha ha !



Ha en bra kväll.



kram

2 Vera:

skriven

Jättefin blogg, märks att du har jobbat med den! Supersnygg!

3 A:

skriven

Jag käkar nutrilettbars som godis på kvällen...

Kvällsmat och gott på samma gång =)

4 Mija:

skriven

Är det gott?!?!?!?

Uiii, jag har aldrig vågat smaka? vadå, äter du direkt med en sked??? ler Eller har du det på en smörgås?



Förlåt tusen frågor men sånt här kan jag inte... ha ha..



Kram kram

Kommentera här: