I vanliga fall...


...dricker jag inte så många koppar kaffe per dag.
Vissa dagar dricker jag inte kaffe alls.
Det känns som "det nya livet" kommer att ändra på det.
1 bjorne:

skriven

kan tänka mig det,men har tre barn och fru,får tänka på dom med,får fråga vad dom tycker,har ev en stand in på gång.

2 Nettan:

skriven

Va gott det såg ut !

Imorgon måste jag verkligen göra en stor kaffe latte !



3 Carina:

skriven

Jag blit så sugen på att skaffa en kaffemaskin...tänk att kunna göra sin egna latte :p

4 Mija:

skriven

Jag har börjat min viktnedgång nu! :)

Vägde in mig igår, hade "bara" gått upp tre kilo, det var långt mindre än jag hade trott.. (glad)



Men HÄR blir det kaffe nu.

I massor!



:)



Kom hit o drick en kopp vettja!

5 Plogflickan:

skriven

Såg gott ut, jag hör bryggaren så nu går jag ner och tar en kopp!

6 Vaniljis:

skriven

Dricker du té då? Lite bättre för magen...och gott om man är sugen på nått..

Kommentera här: