Saker jag inte borde ha gjort

Idag har jag gjort ett par saker jag inte borde ha gjort.
För det första så kom det ett bokpaket idag. Jag har gått med i en bokklubb igen  för att få köpa dessa billiga böcker som välkomsterbjudande. Den här gången gick jag med i A:s namn...jag är förmodligen portat eftersom det inte var första gången jag gjorde så här.
Jag skulle väl ha skickat tillbaka paketet men det gjorde jag alltså inte...



För det andra så åt jag en Snickers idag.
Och den var såååååå god!!



1 Lisa:

skriven

Skönt att du mår bättre.....men söta du en Snickers...nu var den god och den slank ned = Just idag, just då behövde du den, basta!! Ta det lugnt och ta hand om dig!! KRAM

2 Lisa:

skriven

Skönt att du mår bättre.....men söta vän...en Snickers....den var god, den slank ned = just idag, just då behövde du den, basta!! Ta det lugnt & ta hand om dig!!//KRAM

3 Malin:

skriven

verkligen inte.... vad ledsen man blir!!! usch.. kramiz M

4 Helena:

skriven

Det är bara välkomstpaketet och presenten man vill ha ändå, eller hur :0)

Jag har slutat med att skicka efter dem. Det brukar vara så krångligt att gå ur igen.

Ha det gott.

5 Lotta:

skriven

Jamen du gjorde helt rätt och beställde välkomsterbjudande igen i annat namn har dom erbjudande så har dom ;-)

Är det ok om jag länkar till dig?

6 Nettan:

skriven

Ha ha ha !

Va rolig du är !

Känner igen det där med dom där erbjudandena.

Jag kastar dom nu för tiden på en gång. Ha, ha !



Mums med snickers. Skulle vara lite gott nu.



Hoppas du inte ligger och läser för länge nu.



7 Lillan:

skriven

God morgon! liiiite måste man ju få njuta av livet;))

8 Mossfolk:

skriven

Mmm, det borde vara varningstext före sådana bilder ;)

9 Lena Svensson:

skriven

Vad skönt att du mår bätter. Ha en riktigt bra dag

Kram Lena

10 Nettan:

skriven

Hihi, så busigt, men böcker är ju kul om man har ork att läsa det vill säga.

Har också hormonspiral och mensen är i princip borta, men värken kommer ändå ibland.

11 Synne.:

skriven

Böckerna är helt ok, men inte snickersen hehe....

Bara att inte köpa flera böcker sen går man ur klubben.

Man blir inte portad hehe....

Snickersen däremot....

Ok, en är tillåtet..

Ha nu en fin torsdag.

Kram Synne.

12 My:

skriven

Vem har inte gjort så? :) Ha inte dåligt samvete över det...Ha en bra dag

13 evans:

skriven

Jag brukar slänga posten från olika bokklubbar direkt :) Annars kan jag inte låta bli att gå med, men sen glömmer jag att säga upp medlemskapet.

14 Maria:

skriven

Jag har oxå en förmåga att ramla dit när det kommer erbjudanden från bok klubbar. Fast just nu har jag nobbat alla, blivit bättre att säja nej. Brukar strunta i att öppna breven.

Må så gott nu.

Tjing

15 Mia:

skriven

Men sååååå farligt var det väl inte?? L

16 Mija:

skriven

Så gott me Snickers..



Extremt mycket kolhydratssug här i huset idag.. Nå fel i kroppen tror jag.. Fryser, trött som ett as och GODISSUGEN... låter ju sunt..



skrattar



Känner igen det där med bokklubbar också.. ;) Kul me allt som är gratis ju..

17 Barbro Binda:

skriven

En Snickers behöver man ibland. För att orka ett tag till... ;-)

18 Vaniljis:

skriven

Ibland får man unna sig!! ;)

19 Herr E:

skriven

Snickers är ju jättegott!

Kommentera här: