Piggnar till



Både igår och idag har jag varit såååå trött på morgonen...går sedan som i halvdvala hela dagen men när jag kommer hem piggnar jag till.
Men idag SKA jag vila efter att jag har tagit in hästarna.
1 Helena:

skriven

Influensan sitter i länge. Jag känner detsamma.

Krya på dig och ha en go kväll.

2 LillaNisse:

skriven

Det har du säkert förtjänat lite vila, bara du kan sova till natten sedan då?

Kram

3 Nina:

skriven

Hoppas du hann med att vila dig!

4 evans:

skriven

Mornarna är fruktansvärda nu för tiden! Jag fattar inte att det ska vara så svårt att ta sig upp. Snooze-knappen går varm...

5 bjorne:

skriven

Vila och ta det lugnt är gott när man har tid,det är nog kassast datanät av alla här i Sundsvall,vi är 6st som har laptopen med hit och bredbandet krånglar för allihopa men bara när vi är här,ha de gott.

6 Inger Maryissa:

skriven

En så söt liten kisse.

Ja, ibland är man extra trött och det är jobbigt.

Hoppas du fick en avkopplande eftermiddag.

Kram

Kommentera här: