Månadens brandman

Nu har jag fått vända upp ett nytt blad i min väggalmanacka.
Brandmän och katter är en trevlig kombination.

1 Lena Svensson:

skriven

Brandmän och katter är finfint, du är hemma från jobbet ser jag, ha en trevlig kväll.

Kram lena

2 Annelie:

skriven

Det är en fin kombination =)

Ha en fin fortsättning denna söndag!

Snor med mig några tävlingar av dig.

3 Lilltroll:

skriven

Hmmm... jo, en trevlig kombination :) he he

Nix, jag kommer inte heller att se programmet, aktar mig noga för att titta på sådana. Vet att jag bara mår dåligt, och att det är eländigt har jag ju redan förstått.

Kramis

4 Nettan:

skriven

mmm härlig kombination;-) Jodå det blidde en katt, en tjej antagligen runt 4-5 år och så tillgiven och gosig! Kär... ;-)

5 Margaretha:

skriven

Härlig kombination det där....skulle oxå kunna tänka mig en sådan på väggen....fniss ;o)

Kram

Margaretha

6 Nettan:

skriven

Ja, det är inte en dum kombination !



ha en bra söndag !



kram

7 Dimitra:

skriven

Ja, det är verkligen jättegott :D

8 Åsa.S:

skriven

Finfin kombination!

Kommentera här: