JAAA!!!

Hade vi en trevlig kväll igår......JAAA!!!
Var det mycket folk......JAAA!!!
Träffade vi många "gamla kändisar"......JAAA!!!
Kommer vi att gå på 40+ igen.....JAAA!!!
Är huvudet lite tungt idag....JAAA!!!

Men det var det värt!!!

;)

1 Åsa.S:

skriven

Vad härligt att det var en bra kväll!!

2 Lilltroll:

skriven

Härligt - låter som en hellyckad kväll!

Och nog kan vi väl agera mer direkt här också - herregud de hade ju haft koll på henne i 10 år.... nog för att myndigheternas kvarnar mal långsamt men det här är ju löjligt! Handlar snarare om en rädsla för att vara obekväm hos beslutsfattaren skulle jag tro!

Hoppas huvudet blir "lättare" snart!

3 Trolda:

skriven

JAAAA! Det låter som det var mycket trevligt och absolut värt det...=D



Trolda - kramar =D

4 Lotta:

skriven

Kul med en lyckad kväll =)

Kram

5 Fia:

skriven

Vad kul att det blev en lyckad kväll. Det är roligt när det anordnas temakvällar av olka slag, riktat till olika ålderkategorier.

6 Nettan:

skriven

Va kul att det blev kul ! Ha ha !

Och tung i huvudet kan man väl ståut med en dag då man har haft kul.



Ha en bra dag !



kram

7 anneli:

skriven

ha ha ha...verkar varit en toppen kväll!! då ska det kännas lite...Bra koncept med 40+!! Inte undra på att du vill gå igen...gud så roligt! Helt plötsligt längtade jag ut på "lokal"...det var ett tag sedan. Finns inte mycket att göra för 40+are häromkring. Ha en skön lördag...tunga huvudet lättar nog framåt kvällen :)

8 Åsa.S:

skriven

Buda inte på "mina" väskor bara! ;)

(Alltså, inte buda på några röda)

9 Mia:

skriven

Det är smällar man får ta, när det varit roligt!!! L

10 Jeanette:

skriven

Åh vad skoj, inte utan att man blir lite avis ;-)

Ha nu en bra lördagkväll också!

Kram

11 bjorne:

skriven

Hoppas du inte träffade några galna värmlänningar och tror någon av dem är jag.

12 Carina:

skriven

Ha,ha...ibland är det värd det att ha lite bang i huvudet ;))

13 Annette:

skriven

ASGARV!! Det inlägget gav mig ett gott skratt ;)

Shit vilken fin o rolig blogg DU har då!! Tack för besöket hos mig, nu hittade jag ju en ny sida att kika in på :)

Tänk vad ett sök efter en bild på smörgåstårta kan bli bra :P

Ha det göra gott så hoppas jag vi "hörs" mer.

Kram Annette

14 My:

skriven

Lyckad kväll med andra ord hihi...kram

15 kats:

skriven

Men jädrans så himla kul... jag blir allt lite avundsjuk ja... fniss fniss...



Det är så himla kul å gå ut å dansa... gör jag det ngngång?...nä... alltid hemma...fniss



ha en bra dag

16 LillaNisse:

skriven

Det verkar som du hade en trevlig kväll, va kul...

Kram

Kommentera här: