Det är mycket nu



Här har det snöat oavbrutet sedan i fredags och det vräker ner fortfarande.
Nu har vi JÄTTEMYCKET snö.
=)
Idag har jag inget speciellt på schemat är "det gamla vanliga stöket" här hemma.

Vad gör ni idag?
1 Nilla:

skriven

I dag tittar jag på regnet..usch hellre snö det är inte mycke vitt kvar här..snart ska jag upp till hästen och ge mej ut i detta fina väder urk..må så gott

2 Lilltroll:

skriven

Ja du, nu kan vi sluta klaga på snöfattiga vintrar i alla fall! Här har det också snöat mer eller mindre oavbrutet, och gör då fortfarande.

Ha en bra dag

Kramis

3 Kattis:

skriven

Hejsan!

Ja, lite städning blir det nog här då dottern ska klippa en bloggis...till mig.

Snö?? Nej, det töar bort här.

Finns knappt nån kvar, bara is och halt.

Ha det så skönt och lugnt idag.

KRAM

4 Helena:

skriven

Ja nu räcker det med snö tycker jag.

Jag ska bara mysa och pussa Vilda på nosen.

Som du säger.....vem kan motstå den.=)

Ha en skön söndag min vän!

Kram

5 Vaniljis:

skriven

Vi har oxå MASSOR av snö!! Ska plugga lite nu när barnen gav sig iväg på sitt. Träna sen senare ikväll. Lugn söndag med andra ord. Ha det gott.

6 Eva:

skriven

Inga särskilda planer här. Men jag ska nog ta en promenad, trots det gråtrista vädret.

7 Myntdrottning:

skriven

Japp, jag bor i Umeå och här har det varit samma väder i flera dagar. Vi är måttligt roade av detta! muttrar

8 Sus i dus:

skriven

Ja här har det snöat så snön är nu så hög att den täcker hjulhusen på bilen, och det är nu dax att gå ut ocks skotta. Vi har väntat på plogbilen så den skulle ta bort det som är på gatan och så att man slipper gå ut en gång till när man skottat klart för då föser den ju in allt igen!



Kram Sus

9 NeuroticKitten:

skriven

Snö? Usch. Ingen snö i Göteborg tack och lov. Jag längtar till våren!

10 Tina:

skriven

vi renoverar idag..men funderar även på att baka nått!

Kram

11 purplerain:

skriven

Firar sonen som fyller 19 år. Det vräker ner här oxå.

12 Jenny:

skriven

Hej!

Ville bara meddela att jag nu fortsätter att blogga på Wordpress istället!



Min nya "adress" är http://chokladomjolkegott.wordpress.com/



Jag har tagit med mej hela bloggen dit, och fortsätter där som vanligt (nästan i alla fall!).



Kram, Jenny (-:

13 Anni:

skriven

Det har snöat en hel del här i Västerås men inte så kallt.

14 Åsa:

skriven

Vi fick lite snö i natt, kanske en decimeter. Frågan är ju bara hur länge det får ligga kvar. Annars är det lugn söndag, går och samlar mig för att ta fram dammsugaren. Ha det gott!

15 Lena Svensson:

skriven

Samma här det vanliga, tänk att ni har så mycket snö , här finns inte en gnutta. Men så bor jag ju längst ner i Skåne , på Österlen.

Kram lena

16 soffie:

skriven

jisses va snö det blir här har det kommit massor med kul för alla barn men inte om man ska ut på vägarna ,

ha en toppensöndag

17 Tina:

skriven

De blev nutella muffins som bakades!

18 Tina:

skriven

Verkligen...i det här vädret?;)...jag tror jag sparar en till dig till sedan...när solen tittar fram..annars går du vilse i snö massorna!

Kommentera här: