Årets första



Idag åt jag den...årets första semla.
Hade tänkt vänta till fetisdag men idag hade vi APT och då bjöds det på semlor.
Vem kan motstå då?
Inte jag i alla fall...
1 evans:

skriven

Jag har inte lyckats äta en enda semla ännu. Fast jag gillar mest mandelmassan. Grädden skrapar jag bort :)

2 Lena Svensson:

skriven

Hejsan

Ja gud vad gott det blev. Jag var just inne hos dig och tog tävlingarna till min blogg också. Hoppas du haft en bra dag. Gud så gott med semla.

Kram Lena

3 Åsa:

skriven

Jag kan motstå alla semlor! ;) Yeaaaaak!

4 Mossfolk:

skriven

Jag väntar... fast den där fettisdagen kommer ju så sent i år!

5 Synne.:

skriven

Jag vill ha.......

Synne.

6 My:

skriven

uuu har redan ätit mig mätt på dem...vill inte ha mer!

7 Annelie:

skriven

Så gott! Har några färdiga bullar i frysen, tills dagen är kommen =)



Må väl och ha en fin kväll!

8 Fru Pusselbit:

skriven

Semlor måste jag köpa hem till min man snart. Han äääälskar dem! ;)

Kommentera här: