40+

Idag stänger jag bloggen tidigt, det är dags att börja min total-make-over inför kvällens festligheter.
Vi är ett gäng tjejer som ska gå på Stadshusets 40+ ikväll.
=)

Ser fram emot en kväll med




och





Ha en trevlig kväll, det tänker jag ha!
1 Pernilla:

skriven

Ahhh, mysigt. Ha så roligt.

/P

2 Åsa.S:

skriven

Ha en riktigt kul kväll!!!

3 Lotta:

skriven

Jag är säker på att ni kommer få en kanon-kväll

Kram

4 Anonym:

skriven

Tack för dina ord hos mig... o för att du läser.



O ha en riktigt trevlig kväll....



Mvh//Blue

http://himmelellerhelvete.blogg.se

Gör så här för jag sitter vid en dator som många använder

5 LillaNisse:

skriven

Hoppas att ni får en trevlig kväll....

Kram

6 Nettan:

skriven

Gud så kul !



Hoppas ni får en superkväll !



kram

7 Åsa:

skriven

Vilka fina vinterbilder! Hoppas att du/ni får er en riktig helkväll!

8 Lena:

skriven

Önskar dig en riktigt rolig kväll!!!!

9 Lilltroll:

skriven

Spritreklam på bloggen??? :)

Ha det så himla kul!

Kramis

10 Pialotta:

skriven

Ha det så trevligt.. altid lika kul med ett gäng tjejer som träffas och ut på galej:-)

11 Lotta:

skriven

Låter helkul!! Jag är så mätt att jag nog blir sittandes här i soffan hela kvällen.... raaap

12 Carina:

skriven

Gör inget jag inte skulle ha gjort :-)

13 Helena:

skriven

Ha så kul min vän.

14 soffie:

skriven

tjohoooooo ha det jätteskoj

15 sweetmama:

skriven

Men vad kul det låter!

Ha så trevligt .

16 My:

skriven

Gu vad kul, hoppas ni hade det med! Kväll med dans och dricka...håll hårt i mobilen bara ;)

17 Gabbi:

skriven

Morning söt..

Hoppas att du mår lika bra idag, som igårkväll!!!

Ha en fin lördag!

Kram

18 Ulla:

skriven

Hur mås det? viskar Det lät som en toppenkväll!

19 Maria:

skriven

Jag kan tro att det blir livat där då i kväll.

Ha riktigt kul nu.

Kram

20 vicke:

skriven

jag hoppas att kvällen blev trevlig och att du får en fin helg nu

21 bjorne:

skriven

Är hemma denna helg,så jag missar det.

Kommentera här: