Rätt ställe

I morse var det en sådan där morgon när jag önskade att jag hade bott i en etta i stenstan utan djur...var så fruktansvärt trött...men efter ett par timmar ute så vet jag med bestämdhet att jag bor på rätt ställe!!!
=)

A jobbar idag men jag är ledig...har stökat undan det mesta av dagens måsten redan så det här kan bli en skön och avkopplande lördag.



1 Lena:

skriven

Tack så mycket. Jag hoppas din lördag blir så lugn som du önskar.

2 soffie nyser in:

skriven

snyggt du gjort i bloggen,

Å ha en härlig dag

3 Jenny:

skriven

Ja, så kan det verkligen kännas i vissa lägen...

Typ en etta utan djur...Haha!



Jag??? Du????

Neeee....visst bor vi på "rätt ställe", men ibland funkar inte starmotorn bara!

Så är det nog för alla...



Glittrigt och julvackert har du här inne..(:

Kram och ha en fin helg!

//Jenny

4 Mia:

skriven

Oj, nu var det jul hos Ejmis!

Men duuu...alla har vi våra tvivel ibland på det mesta, men det brukar gå över..

5 Johanna:

skriven

Så brukar jag också känna regniga mornar... Tur att det går över :-)!

6 Trolda:

skriven

Ibland känns det tungt att stiga upp på morgonen....men klart du kommer igen och TRIVS med Livet På Landet - det ger ju så oerhört mycket!!!! =D



Trolda - godkväll! =D

Kommentera här: